چگونه تیپ پاییزه شیک داشته باشیم؟

چگونه تیپ پاییزه شیک داشته باشیم؟

بافت‌های بلند، کلاسیک و خاطره‌انگیز

اگر مادرتان حوصله و ذوق بافتنی کردن دارد برای یک تیپ زیبای پاییزی چند قدم از بقیه جلوترید. با پوشیدن بافت‌های زیبا چون بافت‌های جوگندمی و جناغی و... می‌توانید از هوای سرد پاییزی لذت ببرید. بافت‌های ماشین بافت بازاری، درست است که به‌اندازه یک ژاکت دست‌بافت قشنگ نیست، اما گزینه در دسترس‌تر دیگری می‌تواند باشد. حتماً در انتخاب بافت به مدل اندامتان هم توجه کنید. اگر چاق هستید بافت‌های عمودی برایتان بهتر خواهد بود. بافت‌های راه افقی برای لاغرها انتخاب بهتری است، هرچند هیچ کلیتی وجود ندارد و می‌توان از این مساله گذشت و از زیبایی خود لباس و هوای دل‌انگیز پاییز لذت برد.

سوییت‌شرت، تیپ مناسب زندگی شهری

سوییت‌شرت‌ها انواع گوناگونی دارند اما مهم‌ترین ویژگی آن‌ها این است که یک تیپ اسپرت و غیررسمی محسوب می‌شوند. اگر اهل تیپ‌های اسپرت و کمتر دست‌وپاگیر زنانه هستید با پوشیدن سوییت‌شرت حس آزادی و رها بودن را بیشتر تجربه کنید. سوییت‌شرت‌های بلندتر کمی سخت پیدا می‌شوند اما انتخاب خاص و گرم‌تری هستند. خوبی سوییت‌شرت این است که آن را روی مانتو می‌پوشید و درصورتی‌که گرمتان شد به‌راحتی آن را از تنتان درمی‌آوردید. در عکس سوییت‌شرت چهارخانه زیبایی را می‌بینید که چند سالی است در ایران هم باب شده است. اسپرت و به معنای واقعی خاص و منحصربه‌فرد خصوصاً برای خانم‌های نوجوان است.

کت جین، در دسترس و همیشگی

کت‌های کوتاه جین همیشه مد هستند. این مدل لباس پاییزه را روی مانتو خود و با شلوارتان به‌آسانی می‌توانید ست کنید. سطح قیمت این کت‌ها متغیر اما در کل لباس ارزانی محسوب می‌شوند. این مدل تیپ برای خانم‌های اسپرت‌دوست انتخاب خوب و ارزانی می‌تواند باشد. انتخابی که اگر آن را خریدید و از پوشیدنش خسته شدید چند سال بعد هم می‌توانید با خیال راحت آن را از کمد درآورده و باز بپوشید.

پانچو، زنانه و مجلسی

پانچوها نوع دیگری از لباس پاییزی هستند که برای مهمانی‌ها و قرارهای رسمی‌تان مناسب‌اند. این نوع پوشش پاییزی می‌تواند از جنس فوتر یا کاموا یا هر پارچه ضخیم دیگری باشد. یادتان باشد پانچو پوششی رسمی محسوب می‌شود بنابراین سعی کنید آن را با شلوار و کفش اسپرت نپوشید.

نظرات بازدیدکنندگان