با 15 برند لاکچری ساعت آشنا شوید.

با 15 برند لاکچری ساعت آشنا شوید.

همه ساعت ها مثل هم ساخته نمی شوند. در حقیقت بعضی از آن ها صاحبان مشترکی دارند. تاثیر تلفیق تخصص با زیبایی و برازندگی  برای ساعت مردانه از اکسسوری های ساده بسیار بیشتر است. ساعت مردانه جلوه ی همان هنری است که به دست می بندید.

به همین خاطر جای هیچ شکی نیست که نام ها و برند لاکچری ساعت مانند رولکس باعث شود نه تنها علاقه مندان به ساعت بلکه تمام افراد را به وجد آورد.

طراحی و ساخت فریبنده و گران قیمت این ساعت ها نفس ها را در سینه حبس می کند. این برند های ساعت نمایش دهنده ی شهرت و شکوه بی حد و اندازه هستند. در این مقاله بهترین برند های لاکچری را برای شما گرداوری کردیم تا در هنگام خرید ساعت اطلاعات خوبی در دست داشته باشید.

ساعت آدمار پیگه

1. برند ساعت لاکچری آدمار پیگه

در سال 1897 توسط جولی لوییز اودمار و ادوارد پیگه تاسیس شد. اودمار پیگه طی یک سال حدود 36000 عدد ساعت پر آوازه را تولید کرد. در حقیقت برند هایی مانند تیفانی و بولگاری از کارهای این برند تقلید کردند. این برند لاکچری ساعت به عنوان اولین سازنده ساعت های اسپرت استیل شناخته شد.

ساعت واشرون کنستانتین

2. برند ساعت لاکچری واشِرون کُنستانتین

واشرون کُنستانتین یکی از قدیمی ترین برند های تولید کننده ساعت مردانه است که توسط جین مارک واشِرون سال 1755 در سوئیس تاسیس شد. حقیقتا ساعت های سوئیسی واشرون کنستانتین بسیار خاص و اصیل هستند. این ساعت ها به دلیل استایل تک و خارق العاده، همچنین طراحی سنتی و کلاسیکی  که دارند از سایر ساعت ها متمایز شده اند. گفته می شود که ناپلئون بناپارت به همراه افراد مشهور دیگری نظیر هری ترومن و پاپ پیوس نهم، ساعت برند واشرون کنستانتین را دست می کردند.

ساعت پتک فیلیپ

3. برند ساعت لاکچری پَتک فیلیپ

این برند سوئیسی در سال 1851 تاسیس شد. این ساعت به پیچیدگی و در عین حال استایل سنتی که دارد می بالد. و در طول تاریخ دست افراد سر شناسی بوده است.

ساعت بلنک پین

4. برند ساعت لاکچری بلنک پین

این ساعت جزو زیر شاخه های ساعت های سواچ محسوب می شود. همانند سایر برند ها در سال 1735 تاسیس شده است. بلنک پین به خاطر پیشرفت و تحولاتی که در قرن 19 اتفاق افتاد رشد بسیار خوبی داشت. تنوع ساعت های بلنک پین بسیار بالاست.

ساعت شوپارد

5. برند ساعت لاکچری شوپارد

برند شوپارد علاوه بر اینکه سوئیسی است و بسیار خاص و منحصر به فرد است، به خاطر جواهراتی که دارد معروف و شناخته شد. این برند توسط لویی اولیس شوپارد در سال 1860 تاسیس شد. ساعت های برند شوپارد به خاطر توجه فوق العاده به جزئیات و نگاه کلاسیکی که این ساعت ساز سوئیسی دارد شناخته شده اند.

ساعت لاکچری رولکس

6. برند ساعت لاکچری رولکس

رولکس به عنوان یکی از معروف ترین ساعت های لوکس، در تمام دنیا شناخته شده است. رولکس به خاطر شکل و ساختاری که دارد در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است. اصالت بریتانیایی این ساعت هنوز هم در طراحی کلاسیک آن قابل مشاهده است. روکلس به تنهایی بزرگ ترین تولید کننده ساعت های لوکس در دنیاست که روزانه 2000 ساعت تولید می کند.

ساعت ژژلوکولتر

7. برند ساعت لاکچری ژژ لوکولتر

این برند ساعت سوئیسی به خاطر طراحی یونیک و خاصی که دارد همچنین جزئیات پیچیده اش بسیار مشهور است. طراحی کلاسیک و خاص ساعت برند ژژ لوکولتر باعث می شود هیچ وقت از آن خسته نشوید.

ساعت پیاژه

8. برند ساعت لاکچری پیاژه

این برند سوئیسی توسط ادوارد پیاژه تاسیس شد. ساعت های این برند به خاطر ظرافت، خاص بودن و استفاده از سنگ های قیمتی نظیر چشم ببر، انیکس، لاجورد و فیروزه شناخته شده هستند.

ساعت کارتیر

9. برند ساعت لاکچری کارتیر

برند کارتیر یکی از معروف ترین تولید کنندگان جواهرات و ساعت است که در بین افراد مشهور نیز از محبوبیت ویژه ایی برخوردار است. این برند فرانسوی در سال 1847 تاسیس گردید.

ساعت برتلینگ

10. برند ساعت لاکچری برتلینگ

این برند در سال 1884 تاسیس شد. این برند لوکس به خاطر ساعت های با دوام و دقیقی که دارد معروف شده است. ساعت مردانه این برند جزو ساعت های مورد علاقه خلبانان است.

ساعت بل اند راس

11. برند ساعت لاکچری بِل اند راس

این برند فرانسوی در سال 1992 تاسیس گردید. طراحی این ساعت ها افراد زیادی مانند خلبان ها را شگفت زده کرده است. زیبایی و طراحی ساعت های اسپرت این برند واقعا فوق العاده است.

ساعت امگا

12. برند ساعت لاکچری امگا

 یکی دیگر از برند های لاکچری سوئیسی برند امگا است که از گذشته تا امروز توانسته است جایگاهش را بین ساعت های لوکس و شناخته شده حفظ کند. نیرو های هوایی بریتانیا در سال 1917 از ساعت های این برند استفاده کردند. و در سال 1918 ارتش آمریکا نیز همین کار را تکرار کرد.

ساعت هوبلو

13. برند ساعت لاکچری هوبلو

این برند جزو برند هایی است که خیلی قدیمی نیست و از سایر برند های لاکچری ساعت جدید تر است. طراحی خاص و منحصر به فرد این ساعت ها باعث شناخته شدن این برند شده است.

ساعت منت بلانک

14. برند ساعت لاکچری منت بلانک

شاید نام این برند را به خاطر خودکار های خاص و شیکی که می سازد شنیده باشید اما باید بدانید که ساعت های این برند نیز بسیار خاص هستند. دست ساز بودن این ساعت های زیبا باعث شده است تا علاوه بر کارکرد عالی، ظاهری فوق العاده نیز داشته باشد.

ساعت سیکو

15. برند ساعت لاکچری سیکو

این برند در سال 1881 در ژاپن تاسیس شد. برند سیکو هم ساعت های عقربه ایی می سازد و هم ساعت های کامپیوتری. این برند لاکچری ژاپنی بعد از سال ها تولیدات خود را در زمینه عینک و جواهرات گسترش داده است.

نظرات بازدیدکنندگان