5 نکته برای پوشیدن لباس های تابستانی

5 نکته برای پوشیدن لباس های تابستانی

 5 نکته ایی که باید به آن توجه داشته باشید

همانطور که در مطالب پیشین مطالعه کردیم که چه نوع کالاهایی را مردان نباید در فصل بهار بپوشند حال با فرارسیدن فصل تابستان و هفته مد لباس های مردانه در لندن ترفند های بسیار زیادی را در انتخاب لباس به ما یاد می دهد، از ابتدا تا انتها نکات مهم و ارزشمندی را که در این فصل باید به آنها توجه کنیم به ما آموزش می دهد. از آن فصل که کفش های کتانی اُلد اِسکول مد شدند می بینید که هر استایل و تیپ مختلف و متفاوتی را می شود با این مدل کفش ها داشت. در ادامه خواهید فهمید که چطور در فصل تابستانی که پیش رو دارید، خوش تیپ شوید.

کتانی های اُلد اِسکول

در حقیقت کفش های برند نیو بالانس هنوز هم بین اکثر طرفداران مد و لباس از جایگاه ویژه ایی برخوردار اند. جور درآمدن این کفش ها با لباسی که می پوشید بسیار مهم است. اگر نمی دانید با این کفش ها چه لباسی را بپوشید شلوار جین یا شلوارک پارچه ایی کوتاه را حتما انتخاب کنید.

کت و شلوار های رنگی

حالا که تابستان شروع شده است چه بهتر که با کت و شلوار های رنگی از مراسم عروسی گرفته تا محل کار و هرجای دیگری که می روید، به استقبال تابستان بروید و از لباس های یکنواخت و خسته کننده دور شوید. برای کسانی که کم مو تر هستند پوشیدن کت و شلوار های رنگی توصیه می شود. اما حتما به خاطر داشته باشید که در سایر لباس ها و حتی اکسسوری از رنگ های تیره تر استفاده کنید. شما میتوانید علاوه بر ست های کت و شلوار از دیگر ست های تابستانی موجود در سایت برندستان دیدن فرمایید.

لباس های یک رنگ

تیپ و لباس کسی جذاب است که رنگ ها و نقش های متفاوتی را پوشیده باشد. حتی اگر می خواهید همه لباس هایی که می پوشید به یک رنگ باشد، مثلا به رنگ آبی، باید از تناژ های متفاوتی از رنگ آبی  استفاده کنید. از این که اینطور لباس بپوشید، نترسید. چون فوق العاده شیک خواهید شد.

کت شلوار را به فرم تازه ایی بپوشید

کت شلوار پوشیدن مناسب فصل بعد است. سخت نگیرید: یک کت کلاسیک دو دکمه ایی که کاملا اندازه شماست، یک تیشرت سفید ساده، و کتونی های سفیدی که دوست دارید و می دانید که به شما می آید را بپوشید. این یک تیپ منحصر به فرد و عالیست و در هر جایی از سر کار گرفته تا قرار ملاقاتی که دارید می توانید اینطور لباس بپوشید. مطمعن باشید که با پوشیدن این لباس ها، سر همه را به طرف خودتان بر می گردانید و همه از شما تعریف خواهند کرد.

کت وشلوار های ناهماهنگ

این واقعا اشتباه است که بعضی فکر می کنند باید حتما کت و شلواری که می پوشند باهم ست باشد. پوشیدن کت و شلوار یک رنگ به طور جداگانه واقعا جذاب است. پوشیدن کت با یک شلوار پارچه ایی دیگر انتخاب فوق العاده ایی است، همچنین ست کردن کت با اکسسوری های شیک، پوشیدن یک پیراهن کلاسیک به همراه کفش مردانه از پوشیدن کت و شلوار ست اگر بهتر نباشد، کمتر هم نیست و واقعا عالیست. ما این جرات را به شما می دهیم تا حتما کت و شلواری که باهم ست نیستند را امتحان کنید.

منبع: سایت نکست 

نظرات بازدیدکنندگان