چرا در برندستان فروشنده باشیم؟

چرا در برندستان فروشنده باشیم؟

در چند سال اخیر فروشگاه های اینترنتی بسیاری رونق گرفته اندو شاهد ظهور انواع و اقسام فروشگاه های مختلف بوده ایم. پیدایش فروشگاه های آنلاین از لوازم جانبی گرفته تا فروش کتاب، اقلام خوراکی و وسایل الکتریکی در این سال ها روند رو به رشدی داشته و طبق آمار 25.000 فروشگاه تا امروز طراحی شده و به ثبت رسیده است.

اما در این میان به هرکدام از این فروشگاه های اینترنتی سر بزنید متوجه میشوید که بسیار نوپا بوده و سعی دارند فعالیت خود را قوی ادامه دهند و جا پای محکمی در میان بزرگان پیدا کنند.

یکی از فروشگاه های با کیفیتی که سعی داشته تا از برند های ایرانی حمایت کند فروشگاه اینترنتی برندستان است. این فروشگاه توانسته برندهای ایرانی و تولید کنندگانی که در این شرایط سخت کالای ایرانی تولید میکنند را حمایت کرده و پوشاک با کیفیتی را به بازار کشور عرضه نماید.

اگر تا امروز یک خرید راحت و بی دغدغه را تجربه نکرده اید الان نوبت آن رسیده است تا با برندستان آشنا شوید.

 

-        برندستان چگونه کار می کند و چه ویژگی هایی دارد؟

  •         محصولات ایرانی:

در چندین سال اخیر به دلیل مسائل مختلف اقتصادی فشارهای زیادی بر روی تولید کنندگان ایرانی بوده است، تا جایی که کارخانه ها مجبور به قطع همکاری با کارگران زیادی شده اند. یکی از بزرگترین اهداف برندستان فروش بیشتر برای تمام محصولات ایرانی است. برای حمایت همه جانبه، تمامی محصولات و برندهای فروشگاه اینترنتی برندستان ایرانی هستند. پوشاک زنانه یکی از بزرگترین دسته بندی های فروشگاه برندستان است که می توانید انواع مانتو، تیشرت، لباس مجلسی، کیف و ... را در آن مشاهده کنید.

  •         تخفیف های متفاوت:

فروشگاه برندستان تخفیف های باورنکردنی دارد. تخفیف های خاص هفتگی که شامل 10 محصول پرفروش است و در پایان هفته با قیمت های باورنکردنی فروخته میشوند. تخفیف های ایمیلی و پیامکی در زمان هایی خاص با برای مشتریان وفادار نیز وجود دارد. تخفیف پوشاک مردانه برندستان متفاوت تر از سایر محصولات است و برای تمام دسته های کت و شلوار، کیف اداری، پیراهن مردانه، شلوار لی و ... تخفیف های خاصی خواهند داشت.

  •         خرید آسان:

همانطور که میدانید در جامعه امروز به دلیل مشکلات ترافیک و کمبود وقت برای گشتن در خیابان شلوغ مردم از خرید اینترنتی استفاده میکنند تا زمان و هزینه خود را مدیریت کنند. اگر تا امروز تجربه یک خرید اینترنتی را نداشته اید می توانید برای ثبت خاطره ای خوش برندستان را انتخاب کنید تا با چند کلیک ساده خرید خود را نهایی کنید و در کمتر از 24 ساعت دریافت نمایید.

 

  •         پنل تامین کنندگان:

برندستان به منظور پیوند تمام تولیدکنندگان و فروشنده های ایرانی با ارائه پنل تامین کنندگان سعی بر آن داشته تا جامعه بزرگتری از محصولات ایرانی را گردآوری کند و شما هم به عنوان یک فروشنده پوشاک میتوانید فروشگاه آنلاین خود را در برندستان داشته باشید.

  •         محصولات خاص:

در فروشگاه برندستان بسیاری از محصولات خاص را پیدا میکنید که در فروشگاه های دیگر نخواهید دید. محصولاتی مانند ست لباس زن و مرد که در انواع مختلف و رنگ بندی های زیبا ارائه میشه که برای مهمانی ها میتوانید از این ست های فوق العاده استفاده کنید. لباس های بچه گانه با طرح های خاص همیشه می تواند کودکان شما را خوشحال کند. پیشنهاد میکنیم این دسته بندی را به طور کامل ملاحظه نمایید.

  •         کمیسیون بسیار اندک برای فروشندگان:

اگر فروشنده یا مغازه دار هستید میدانید که هزینهی یک فروشگاه کوچک چقدر بالا است و ممکن است با ریسک های فراوانی همراه باشد که جبران نشدنی است. با ثبت نام در برندستان میتوانید از ویترین روزانه صدها نفر استفاده کنید و کمیسیون بسیار اندکی بعد از فروش محصولات بپردازید.

  •         تسویه حساب آنی با فروشندگان:

فروشندگان هر یک از محصولات خود را در سایت به فروش برسانند در همان لحظه مبلغ فروخته شده به آنها پرداخت میشود.

 

 

  •         عکاسی از محصولات:

بسیاری از فروشندگان محصولات خوبی برای فروش دارند اما عکس زیبایی برای ارائه در سایت ندارند و این سبب میشود فروش اینترنتی کمی داشته باشند. برندستان با افتخار و به صورت رایگان از تمامی محصولات شما عکاسی می کند. میتوانید لباس های ورزشی برندهای ایرانی را در برندستان مشاهده کنید.

  •         مقالات اختصاصی:

برای خرید پوشاک همیشه نیاز به اطلاعات خوبی داریم تا آگاهانه از مدل و استایلی که برای ما مناسب است خرید خود را انجام دهیم. برند مگ جایی است که به کمک شکت خواهد آمد و با مقالات اختصاصی که برای شما در نظر گرفته میتوانید هم اطلاعت خود را در زمینه پوشاک بالا برده و هم خرید های مناسب تری برای فرم و استایل خودتان داشته باشید.

نظرات بازدیدکنندگان