تیپ زمستانی مناسب برای کودکان (بخش دوم)

تیپ زمستانی مناسب برای کودکان (بخش دوم)

استفاده از یک کلاه گرم

درصد بسیار زیادی از گرمای بدن از سر خارج می شود. بنابراین کلاه یکی از اکسسوری هایی است که برای کودکان بسیار حیاتی است. و در کمد لباس هر کودکی باید حداقل چند کلاه و شال گردن گرم و بافتنی را برای زمستان آماده کرده باشید. ( مخصوصا اگر کودک شما هنوز مو در نیاورده باشد.) حتی اگر سویشرت کودکتان کلاه داشته باشد باز هم بهتر است تا کلاه و شال گردنی جدا برایش آماده کنید. علاوه بر کلاه با مطالعه مقالات قبل می توانید در مورد سایر لباس های مناسب کودکان در زمستان مناسب است اطلاع پیدا کنید.

 سویشرت و شلوار مناسبی را انتخاب کنید.

لباس هایی را برای کودکتان انتخاب کنید که متناسب با شرایط سنی او باشد، اگر فرزندتان هنوز پوشک می بندد باید لباسی تن او کنید که راحت بتوانید پوشکش را عوض کنید. سویشرت های زیپ دار نیز انتخاب بسیار خوبی برای کودکان خردسال هستند.

صندلی کودک را تنظیم کنید.

هنگامی که هوا خیلی سرد است بهتر است تا کاپشن کودک را دراورید و سپس او را در صندلی کودک خودرو بنشانید. این کار باعث می شود تا کودک تحت فشار قرار نگیرد. بهتر است تا هوای داخل اتومبیل را تنظیم کنید و گرم نگهدارید به جای اینکه کودک را با لباس های ضخیم داخل صندلی کودک قرار دهید.

دمای مناسب کودک خردسال شما چه دمایی است؟

آسان ترین راه برای فهمیدن دمای بدن کودک این است که گردن، پیشانی و نوک انگشتان دست و پای او را لمس کنید و ببینید آیا کودک شما سردش است یا خیر. اگر فرزندتان به سختی نفس می کشد وقت آن است تا کم کم لباس هایش را دراورید و او را سبک کنید. دمای مناسب برای کودکان خردسال دمایی بین 98 تا 100 درجه فارنهایت است. چه تابستان باشد و یا زمستان باید دمای اتاق کودک شما باید بین 68 تا 72 درجه فارنهایت باشد. اگر پسر بچه یا دختر بچه شما تب کرد بهتر است تا او را با لباس ها و سویشرت های سبک  و نازک تر بپوشانید.

 

 

نظرات بازدیدکنندگان