جذاب ترین رنگ های زمستانی چیست؟

جذاب ترین رنگ های زمستانی چیست؟

 رنگ های پاییز و زمستان امسال بسیار جذاب و خیره کننده است. انتخاب یک تونیک و بافت و یا پانچو خوش رنگ و جذاب می تواند در استایل شما بسیار تاثیر گذار باشد. طراحان لباس برای زمستان امسال از رنگ های بسیار جذابی در لباس هایشان استفاده کرده اند. در اینجا می خواهیم در مورد رنگ های زمستانی صحبت کنیم تا بدانید بهتر است در زمستان از چه رنگ ست لباس و یا پانچو و پالتویی استفاده کنید تا استایل شیک تری داشته باشید.

قرمز زرشکی

چه رنگی بهتر از رنگ قرمز می تواند برای زمستان مناسب باشد؟ در روز های پاییزی و زمستانی سعی کنید حتما لباس هایی با رنگ قرمز را در کمد لباس هایتان جای دهید. برای آشنایی با رنگ های پاییزی می توانید مطالب قبل را مطالعه کنید.

یک پانچو یا بافت قرمز را می توانید با لباس های مشکی ست کنید و استایل جذابی داشته باشید.

لباس زنانه قرمز مشکی

قرمز روشن

پیراهن و لباس مجلسی قرمز روشن بسیار شیک و فوق العاده خواهد بود. همچنین لباس های سرهمی نیز که قرمز روشن هستند استایل بسیار جذابی را به شما هدیه می دهند.

لباس زنانه قرمز روشن

صورتی و سرخابی

طراحان لباس هیچ گاه از به کاربردن رنگ سرخابی در لباس هایشان خجالت نمی کشند و همواره این رنگ را جزو رنگ های پر طرفدار زمستانی می دانند. سرخابی و صورتی روشن رنگ های بسیار جذاب و هیجان انگیز هستند که خانم ها می توانند لباس هایی با این رنگ انتخاب کنند تا استایل منحصر به فرد تری داشته باشند. لباس هایی مانند بلوز و شومیز، سویشرت و یا ژاکت و پلیور سرخابی بسیار زیبا هستند.

صورتی پاستلی

این رنگ بسیار جذاب است و خیلی راحت ست می شود. برای آشنایی بیشتر با رنگ های پاستلی می توانید مقالات قبل را مطالعه کنید. لباس هایی به رنگ صورتی چرک و پاستلی دارند نباید طرح و نقش خاصی نداشته باشند و بهتر است ساده باشند تا برای پوشیدن در فصل زمستان بهترین گزینه باشند.

نظرات بازدیدکنندگان