5 اشتباه خانم ها در مورد پوشیدن لباس های تابستانی در محل کار

5 اشتباه خانم ها در مورد پوشیدن لباس های تابستانی در محل کار

سالهاست که مدل پوشیدن لباس های تابستانی در محل کار عوض شده است. در واقع هیچ کس به غیر از خود شما نمی تواند  تشخیص دهد که باید سر کار چی بپوشید چون فقط شمایید که محل کارتان را می شناسید، اما ما در اینجا می خواهیم 5 اشتباه رایج در لباس پوشیدن را با شما به اشتراک قرار دهیم.

جلسه کاری

1. اجازه دهید دمپایی های رو فرشی و دمپایی های لا انگشتی در خانه بمانند.

دمپایی های پلاستیکی برای خانه، استخر، کنار دریا و یا برای استفاده در سالن های زیبایی مناسب هستند، در محیط کار آن ها را نپوشید. ما برای این نمی گوییم این دمپایی ها را نپوشید چون خیلی حالت کژوال و راحت دارند بلکه به خاطر این که صدای وحشتناکی می دهند. هرچه کفشی که می پوشید بیشتر پایتان را بپوشاند کمتر موقع راه رفتن صدای شلپ شلپ می دهید!

تیشرت راحت

2. تی شرت های گشاد و راحت را در روز های تعطیل بپوشید.

آیا عاشق تی شرت های گشاد هستید؟ بله؟ باید بدانید که آنها اصلا مناسب پوشیدن درمحل کار نیستند. اگر این مدل تی شرت ها را دوست دارید آنها را بعد از این که از سر کار برگشتید خانه بپوشید. مخصوصا تی شرت هایی که روی آن نوشته دارد و یا لوگوی برند آن خیلی واضح است.

لباس زنانه محجبه

3. دامن های خیلی کوتاه، شلوارک های کوتاه و نیم تنه نپوشید.

همانطور که باید از محدودیت های لباس پوشیدن آگاه باشیم باید بدانیم که چه لباس هایی هم مناسب محل کار نیستند. لباس هایی که بدن شما را بیش از حد نشان دهد مناسب محل کار نیست.

لباس راحت

4. لباس های خیلی راحت نپوشید.

پوشیدن لباس های ورزشی و پیژامه های گشاد مناسب آخر هفته است نه محیط کار! باید سعی کنید ساعاتی که در شرکت هستید با پوشیدن لباس های ساده و شیک عالی به نظر برسید.

لباس مناسب محل کار

5. لباس های خیلی باز نپوشید.

اگر می خواهید بعد از محل کار به کنسرت یا مهمانی بروید نباید لباسی که آنجا می خواهید بپوشید را سرکارتان هم بپوشید. هر لباسی باید مناسب با موقعیت خودش پوشیده شود. شلوارک کوتاه، نیم تنه و لباس های یقه باز با سندل های بندی مناسب کنسرت های خیابانی هستند نه محل کار!

نظرات بازدیدکنندگان