چگونه در استایل خود تغییر ایجاد کنیم؟

چگونه در استایل خود تغییر ایجاد کنیم؟

1. همه ما به یک قهرمان نیاز داریم.
هر تیپ و استایلی به یک قهرمان نیاز دارد. که این قهرمان می تواند اکسسوری باشد یا پارچه ایی طرح دار و یا استفاده از جزئیاتی که تیپ و استایل شما را خاص و منحصر به فرد کند.
در استایل شما قهرمان آن قسمتی از تیپ و استایل شما است که جزئیات و جذابیت بیشتری دارد و تیپ شما را زیبا تر می کند. که می تواند اکسسوری یا طرح و نقش پارچه باشد.


2. انتخاب کفش مردانه مناسب در استایل شما نقش مهمی دارند.
کفش مردانه تیپ شما را تمام می کند. و باید به درستی مورد توجه قرار گیرد. هنگامی که به استایل کسی نگاه می کنید باید بین کفش و تیپ کلی او ارتباط برقرار کنید. کفش مردانه یا باعث خوش استایل تر شدن شما می شود و یا می تواند شما را از ریخت بیاندازد. مطمئناً نمی خواهید تیپ و استایل زشتی داشته باشید. یک کفش مردانه خوب با سایز مناسب بخرید که پاها توی آن احساس راحتی کنند تا درد و ناراحتی پاها روی چهره شما اثر نگذارد.
فکر می کنید هیچ کس به پاهایتان نگاه نمی کند؟ خُب اشتباه می کنید! انتخاب کفش مردانه می تواند تاثیر بسیار زیادی در جذابیت استایل شما داشته باشد.

 


3. فقط به خاطر اینکه خرید کرده باشید چیزی نخرید، لباس هایی که عاشقش هستید را بخرید.
اگر چیزی را نپسندیدید و دوست نداشتید نخرید. قبل از اینکه پول بدهید منطقی فکر کنید. اگر در فروشگاه آن را نپسندیده اید در خانه هم از آن لباس خوشتان نخواهد آمد بی خودی پولتان را خرج نکنید.
هیچ وقت لباس هایی که برایتان بی تفاوت اند را نخرید. در عوض لباس هایی که عاشقشان هستید را بخرید و کمد لباسی داشته باشید که با پوشیدن هر یک از آن لباس ها لذت خواهید برد.


4. برای خودتان تیپ بزنید.
بله باید مناسب هر موقعیت و جایی لباس مناسبی بپوشید اما طوری لباس بپوشید که شما را خوشحال می کند، هرچی خودتان دوست دارید بپوشید. اگر آن لباس به چهره و زبان بدنتان اعتماد به نفس می دهد به حرف هیچ کس گوش ندهید. استایل من مختص خودم است پس استایل خودتان را پیدا کنید و از پوشیدن چیز هایی که دوست دارید لذت ببرید.
هیچ وقت لباس هایی که برایتان بی تفاوت اند را نخرید. در عوض لباس هایی که عاشقشان هستید را بخرید و کمد لباسی داشته باشید که با پوشیدن هر یک از آن لباس های داخلش لذت می برید.


5. خوب تیپ بزنید.
لباس های قشنگ بپوشید. لباس های خوب و جذابتان را برای موقعیت های خاص نگه ندارید. برای بیشتر ما آن زمان فرا نخواهد رسید. تا از مد نیافتادند آن ها را بپوشید و لذت ببرید. تحقیقات نشان داده است که تیپ زدن و رسیدن به تیپ و استایلتان می تواند از لحاظ روانشناسی تاثیر خوبی داشته باشد.
لباس ها هم مانند شیر تاریخ انقضا دارند. پس تیپ بزنید و از لباس های جذابتان لذت ببرید. آن ها را برای موقعیت های خاص نگه ندارید. تحقیقات نشان داده که این کار باعث خوشحالی شما می شود.


6. لباس زیر جدید بخرید.
لباس زیر باعث تفاوت استایل ها می شوند. اگر لباس زیر باعث نمایان شدن خط و چین روی لباس شما شد وقتش است آن ها را دور بیاندازید. و لباس زیری بخرید که مناسب فرم و بدن شماست.


7. چند دست لباس دم دستی داشته باشید.
برای وقت هایی که زمان کافی ندارید و می خواهید زود حاظر شوید سویشرت و اکسسوری هایی که دوست دارید را آماده کنید تا در آن مواقع بدون فکر کردن آن ها را بپوشید. از آن ها عکس بگیرید و در تبلت یا گوشی موبایلتان داشته باشید تا هروقت خواستید آن ها را بدون اینکه برایشان وقت بگذارید ببینید و بپوشید.
چند دست استایل دم دستی آماده کنید و آن ها را ثبت کنید. در این صورت وقتی که زمان کافی برای چک کردن لباس هایتان نداشته باشید می دانید که باید چی بپوشید و از چه اکسسوری هایی استفاده کنید تا جذاب و خوش استایل باشید.


8. کمد لباس هایتان را جدید و مدرن نگهدارید.
مدرن به معنی پوشیدن سویشرت های بچه گانه و خیلی تینِیجِری نیست، بلکه به این معنا است که شما آگاه و مد روز هستید. این کار باعث می شود استایل شما نو و جدید بماند و کهنه و قدیمی نباشد. با شروع هر فصل چند مدل لباس به کمد لباستان اضافه کنید. دور انداختن لباس های قدیمی باعث شادابی و طراوت بیشتر شما در ظاهر و رفتارتان می شود.
تغییر و تحول تنها چیزی است که در زندگی باقی می ماند. و کمد لباس باید این تحول را ادامه دهد.
جدید کردن کمد لباس به این معنی نیست که همه لباس های داخل کمدتان را دور بریزید و هر فصل لباس های جدید بخرید. فقط تعدادی لباس به کمدتان اضافه کنید و جا رختی را تازه و نو نگهدارید.


9. کمی رنگ اضافه کنید.
اگر عادت دارید همیشه مشکی یا رنگ های خنثی بپوشید، کمی رنگ به استایلتان اضافه کنید. این کار باعث می شود بیشتر در خاطر افراد بمانید و از لحاظ روانشناسی نیز رفتار سایر افراد با ما تغییر می کند. اگر می خواهید پر جنب و جوش تر دیده شوید از رنگ هایی مانند قرمز، نارنجی یا سرخابی در استایلتان استفاده کنید. رنگ های آبی را درست انتخاب کنید و با انتخاب رنگ بنفش خلاقیت بیشتری به خرج دهید.
از پوشیدن سویشرت های مشکی دست بردارید و کمی لباس های رنگارنگ بپوشید. تحقیقات نشان داده است که با پوشیدن لباس های رنگی بیشتر در خاطر افراد می مانید.


10. یک تیپ کژوال شیک در عین حال راحت داشته باشید.
بیشتر اوقات برای اینکه راحت باشیم لباس هایمان نا مرتب است. لباس های ورزشی مختص ورزش هستند و در این حالت با هر روز پوشیدن لباس های ورزشی به اطرافیان القا می کنید خیلی هم اهل ورزش کردن نیستید.
لباس های ورزشی را وقتی ورزش می کنید بپوشید. همیشه نباید این لباس ها را بپوشید. در عوض استایل و تیپی را انتخاب کنید که هم در آن راحت باشید و هم شیک و خوش استایل دیده شوید.

نظرات بازدیدکنندگان