راهنمای پوشیدن کت و شلوار با جلیقه

راهنمای پوشیدن کت و شلوار با جلیقه

با اینکه ممکن است هرروز کت و شلوار با جلیقه نپوشید اما باید حتما در کمد لباس هایتان حداقل یک دست کت و شلوار با جلیقه یا کت تک و جلیقه داشته باشید. گذشته از این ها هیچ استایلی جذاب تر از پوشیدن کت و شلوار با جلیقه نیست. این استایل برای آقایان شیک پوش خیلی عالی است چه بهتر که الان هم این استایل جذاب مد شده است. پس اگر می خواهید استایل جذابی با کت شلوار داشته باشید می توانید یک جلیقه را هم به ستتان اضافه کنید. حتی می توانید با یک کت تک و جلیقه هم استایلی خاص داشته باشید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که هر سه را باهم بپوشید تا به خوبی نظر اطرافیان را به خود جلب کنید.

ست سه تکه ایی چیست؟

همانطور که از اسمش پیداست، ست سه تکه ایی شامل سه تکه می شود: یک کت، یک شلوار و یک جلیقه. پوشیدن کت و شلوار معمول تر است اما پوشیدن کت و شلوار با جلیقه گزینه های بیشتری را برای ست کردن در اختیار شما قرار می دهد. فقط باید دقت کنید که جلیقه کاملا اندازه و مناسب سایز شما باشد. علاوه بر این باید دقت کنید که جلیقه حتما دور کمر شلوارتان را بپوشاند. برای آشنایی با 14 قانون اصلی برای پوشیدن کت و شلوار مقالات قبل را مطالعه کنید.

کی کت و شلوار را با جلیقه بپوشیم؟

قواعد لباس های رسمی

همانطور که از ظاهر خیره کننده و اصیل استایل کت و شلوار با جلیقه مشخص است این ست برای داشتن یک استایل رسمی کاملا مناسب است. هنگامی که می خواهید کت و شلوار با جلیقه را برای موقعیت های رسمی مانند مراسم عروسی بپوشید، باید دقت کنید که سایز کت و شلوار، حتما مناسب شما باشد و از رنگ های کلاسیک استفاده کنید. ست های مشکی برای جشن ها و مراسمی که در شب برگذار می شوند مناسب اند در حالی که طوسی و سرمه ایی برای شرکت در مراسمی که در روز انجام می شوند فوق العاده اند. برای تکمیل این استایل رسمی می توانید از یک کروات یا پاپیون و یک پیراهن مردانه استفاده کنید.

موقعیت های کاری

آیا می خواهید لباس های محل کارتان را شیک تر کنید؟ می توانید با پوشیدن کت و شلوار با جلیقه این امکان را فراهم کنید. این استایل خاص و جذاب را می توانید برای جلسات مهم کاری و گردهمایی هایی که در شرکت انجام می دهید، بپوشید. تنها کافی است تا ترفند های لازم را به کار ببرید و مناسب محل کار لباس بپوشید برای مثال از رنگ های جیغ و روشن و یا از اکسسوری استفاده نکنید. در عوض یک دست کت و شلوار با جلیقه در رنگ های طوسی یا سرمه ایی به همراه یک پیراهن مردانه سفید یا آبی روشن بپوشید، و با یک جفت کفش مردانه چرمی آکسفورد و یک کروات طرح دار استایلتان را تکمیل کنید.

چطور کت و شلوار با جلیقه بپوشیم؟

کت و شلوار با جلیقه سرمه ایی

اگر اولین باری است که می خواهید کت و شلوار با جلیقه بخرید رنگ سرمه ایی بهترین گزینه است. این رنگ بسیار شیک و کلاسیک است و به رنگ پوست بیشتر آقایان می آید. برای موقعیت های کاری و رسمی حتما کت و شلوار با جلیقه سرمه ایی رنگ را انتخاب کنید. یا اگر نمی خواهید برای محل کار این استایل را داشته باشید می توانید کمتر محافظه کارانه رفتار کنید و خلاقانه تر لباس بپوشید مثلا می توانید از دستمال گردن یا دستمال جیبی رنگی و روشن استفاده کنید. برای اینکه استایل جذاب تر و شیک تری داشته باشید پیراهن مردانه سفید رنگ با کروات زرشکی را امتحان کنید. سپس استایلتان را با یک جفت کفش مردانه بندی به رنگ تیره تکمیل کنید.

کت و شلوار با جلیقه سفید

کت و شلوار با جلیقه سفید رنگ یک استایل خاص و تک است. اگر شما هم این استایل را می پسندید حتما آن را امتحان کنید. با این همه باید سعی کنید که این استایل را با لباس ها و اکسسوری های رنگی و روشن امتحان کنید تا خوش استایل تر باشید. با انتخاب پیراهن مردانه آبی روشن، کروات طرح دار و کفش قهوه ایی استایلتان را جذاب تر کنید. حتی می توانید یک جلیقه رنگی با کت و شلوارتان بپوشید اما باید دقت کنید که باقی لباس هاییتان ساده باشند.

کت و شلوار با جلیقه مشکی

استایل های تیره واقعا فوق العاده اند. کت و شلوار و جلیقه مشکی قطعا شیک و فریبنده است. به همین خاطر برای مراسم رسمی کاملا استایل مناسبی است. حتما یک دست کت و شلوار و جلیقه مشکی در کمد لباس هایتان داشته باشید تا در مراسم عروسی، جشن های شبانه و یک شب شام آن را بپوشید. اگر از این رنگ استفاده می کنید باقی لباس هایتان نباید خیلی جیغ و رنگی باشد. در این حالت حتما باید رنگ و طرح جلیقه و کت و شلوارتان باهم ست باشند.

کت و شلوار با جلیقه طوسی

وقتی کت و شلوار و جلیقه طوسی را انتخاب می کنید یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید تناژ ها هستند. ته رنگ و سایه ها در رنگ توسی بسیار موثر اند. پس باید در انتخاب سایه رنگ ها و تناژ ها دقت کنید. استفاده از لباس های طرح دار توسی، زیبایی خاصی به استایل شما می بخشد. البته باید دقت کنید که اگر از کت و شلوار و جلیقه طرح دار استفاده می کنید باید سایر لباس ها و اکسسوری هایتان جزو رنگ های خنثی باشند. اگر برای مراسمی رسمی می خواهید این استایل را داشته باشید پیراهن مردانه سفید بپوشید و اگر برای جشن ها و سایر مواقع می خواهید این استایل را بزنید می توانید پیراهن مردانه صورتی یا آبی را اتخاب کنید. همانطور که حدس می زنید کفش مردانه قهوه ایی انتخاب خوبی برای ست کردن با این استایل است.

 

 

نظرات بازدیدکنندگان