11 ترفند برای داشتن استایلی جذاب و شیک در فصل پاییز

11 ترفند برای داشتن استایلی جذاب و شیک در فصل پاییز

پاییز یکی از محبوب ترین فصل ها است. با اینکه تابستان هم جذابیت های خودش را دارد اما تحمل گرما واقعا سخت و طاقت فرساست. علاوه بر این در فصل پاییز می توانید سویشرت و کت های جذابتان را بپوشید و از اکسسوری های قشنگتان استفاده کنید. پاییز بهترین فصلی است که می توانید استایل جذابتان را به رخ بکشید.

در این مقاله می خواهیم شما را با ترفند ها و نکاتی آشنا کنیم تا بتوانید در فصل پاییز استایل جذاب و خاص تری داشته باشید.

1. لباس های خیلی بزرگ یا به اصطلاح اُورسایز

من عاشق لباس های اورسایز هستم. وقتی به خرید می روم سعی می کنم لباس هایی بخرم که از سایز واقعی خودم بزرگ تر اند. پوشیدن سویشرت اورسایز با یک شلوارجین تنگ واقعا فوق العاده است.

2. ژاکت، کت یا سویشرت

یکی از جذاب ترین استایل ها این است که یک ژاکت که آستین کوتاهی دارد به مانتو اسپرت یا بلوز و شومیز آستین بلند یا یقه اسکی اضافه کنید. نمایان شدن آستین زیری باعث میشود هم شیک تر شوید و هم گرم بمانید.

3. لباس های یقه اسکی

یقه اسکی واقعا شما را گرم نگه می دارد. بهترین رنگ تی شرت یقه اسکی رنگ های مشکی، طوسی و رنگ های بی اثر هستند. فقط کافیست تا یکی از آن ها را با شلوار جین مورد علاقه تان بپوشید و با یک نیم بوت شیک و خاص استایل جذابتان را تکمیل کنید.

4. جوراب شلواری

اگر دامن یا شلوار کوتاه می پوشید می توانید با یک جوراب شلواری استایل فریبنده تری داشته باشید.

5. لباس ها و استایل یک رنگ

وقتی هم عجله دارید و هم می خواهید شیک باشید سرتاسر مشکی بپوشید. استایل مشکی همیشه مد است. علاوه بر زیبایی و جذابیت رنگ میشکی، این استایل باعث می شود تا لاغر تر و ظریف تر به نظر برسید. علاوه بر این می توانید به جای اینکه سر تا سر مشکی بپوشید استایلی با رنگ های سر تا سر خاکستری، سفید یا رنگ های بی اثر را امتحان کنید. برای اینکه آگاهی بیشتری در مورد چرخه رنگ ها و تاثیر رنگ ها در استایلتان داشته باشید می توانید مقالات قبل را نیز مطالعه کنید.

 6. پانچو

پوشیدن پانچو باعث می شود خیلی زود استایلتان تغییر کند و در کنار این که گرم تر می مانید جذابیت بیشتری نیز داشته باشید.

7. اکسسوری

شال، کلاه، عینک آفتابی، کیف و ... چیز هایی هستند که همگی استایل شما را چشمگیر تر می کنند. شال گردن جزو اکسسوری هایی است که در فصل پاییز نقش بسیار مهمی را در استایل شما دارد.

8. کت های بلند و پالتو ها

پالتوهایی که رنگ کاراملی دارند یکی از جذاب ترین پالتوهایی هستند که هر دختری دوست دارد یکی از آن را داشته باشد. این لباس شما را بی نهایت شیک و خوش استایل می کند. پوشیدن پالتوی کاراملی خیلی با کلاس است. در عین حال می توانید این پالتو را هم با کتانی بپوشید و هم با چکمه های بلند.

9. کت های چرم

کت چرمی هیچ چیزی برای گفتن باقی نمی گذارد. به نظر من کت چرمی یکی از واجب ترین لباس هایی است که باید در کمد هر دختری باشد. جالب است بدانید که کت چرمی را می توانید با هر چیزی بپوشید از مانتو اسپورت گرفته تا روی شومیز و دامن های بلند.

10. کفش ها

به نظر من تمام کفش هایی که برای پاییز به آن ها نیاز دارید این ها هستند: چکمه تا بالای زانو، نیم بوت و کتانی. می توانید همیشه این کفش ها را با لباس هایتان ست کنید و خوش استایل باشید.

11. پیراهن های پاییزی

پیراهن زنانه یکی از لباس های مورد علاقه خانم ها است. پوشیدن پیراهن برای وقتی خیلی خوب است که دیرتان شده و وقت ندارید تا فکر کنید چی باید بپوشید. فقط کافی است تا کت چرمی تان را بردارید و راه بیافتید.

 

 

 

 

نظرات بازدیدکنندگان