ترفند هایی که هر مردی باید بلد باشد

ترفند هایی که هر مردی باید بلد باشد

گاهی ممکن است عجله داشته باشید و یا در انتخاب لباس مناسب دچار مشکل شوید. در این مقاله شما را با چند ترفند ساده برای داشتن استایلی جذاب تر آشنا خواهیم کرد. با استفاده از این ترفند ها خوش پوش تر شوید.

1) وقتی سر کار می روید کروات می بندید؟

 فقط کافی است تا این مدل گره کروات را یاد بگیرید، بستن این نوع گره کروات بسیار ساده است و یاد گرفتن آن هم خیلی راحت است. علاوه بر این مدل گره کروات می توانید با مطالعه مقالات قبل اطلاعات مفیدی در مورد راهنمای بستن گره کروات به دست آورید. آیا می خواهید صبح ها بیشتر وقت داشته باشید تا آماده بشید؟ می توانید شب ها قبل از خواب گره کرواتتان را آماده کنید. می توانید پیراهن مردانه را روی تخت پهن کنید و دکمه های یقه پیراهن مردانه را ببندید و کروات را دور آن گره بزنید. سعی کنید صبح ها بیش از 10 دقیقه جلوی آینه نباشید تا دیرتان نشود.

ست لباس مردانه

2) جوراب ها در خشک کن آب میروند؟

نباید جوراب مردانه را داخل خشک کن بیاندازید. بعد از اینکه آن ها را شستید باید جوراب ها را صاف روی یک طناب پهن کنید. نه تنها جریان طبیعی هوا باعث می شود جوراب ها آب نروند بلکه این کار بافت جوراب را نیز محکم تر می کند. برای اینکه جوراب به حالت اولیه اش برگردد می توانید آن را برای مدتی توی تشت آب بیاندازید و سپس بکشید و آن را صاف روی بند بیاندازید. همچنین با مطالعه مقالات قبل می توانید اطلاعات مفیدی در مورد نحوه خشک کردن لباس به دست آورید.

3) لباس های بسیاری دارید اما بیشتر تی شرت و پیراهن مردانه تکراری می پوشید؟

می توانید برای اینکه تیشرت و پیراهن مردانه تکراری نپوشید از این ترفند استفاده کنید. تمام گیره های لباس داخل کمد را بر عکس کنید. هنگامی که پیراهن مردانه ایی را پوشیدید آن را به حالتی که پشت قلاب گیره لباس به طرف شما باشد در داخل کمد قرار دهید. و کت و شلوار و ژاکت و پلیور هایی را که نپوشیدید باید طوری آویز کنید که روی قلاب گیره لباس به سمتتان باشد. در این صورت بهتر به خاطر می سپارید که کدام تیشرت مرداه را پوشیدید و کدام یک را نپوشیدید.

4) باز شدن زیپ شلوار!

شما هم تعدادی شلوار دارید که بسیار شیک و خاص اند اما نمی توانید آن ها را بپوشید، چرا که زیپ آن ها باز می شود؟ نگران نباشید می توانید از این ترفند استفاده کنید. می توانید به راحتی حلقه کلید را به زیپ شلوارتان وصل کنید و سپس حلقه را به دکمه شلوار گیر بدهید و مانند همیشه دکمه شلوارتان را ببندید، دیگر زیپ شلوارتان باز نخواهد شد.

باز شدن زیپ شلوار مردانه

5) آیا تا به حال برای خرید پیراهن به اتاق پرو می رفتید؟

بهترین راه برای اینکه بدانید پیراهنی اندازه شما است یا خیر این است که روی یک صندلی بنشینید، حتما می پرسید چرا بنشینید؟ وقتی بایستید اندام شما  لاغر تر خواهد بود، پیراهن مردانه ایی مناسب شماست که در حالت نشسته نیز اندازه باشد.

6) تای آستین پیراهن مردانه پایین می آید؟ از این روش استفاده کنید.

یکی از معمول ترین راه ها برای تا زدن آستین مردانه این است: از سر آستین تا بزنید تا به آرنج برسید.

مشکل این مدل تا زدن چیست؟ با این روش تای آستین بعد از مدتی پایین می آید.

برای تا زدن آستین پیراهن از این روش استفاده کنید.

سر آستین را تا جایی تا بزنید که لبه ی آن تا آرنج بیاید.

حالا از پایین شروع به تا زدن آستین پیراهن مردانه کنید. این مدل تا زدن بسیار محکم تر می ماند و در طول روز آستین پیراهنتان پایین نمی آید. اگر دوست دارید یاد بگیرید پاچه شلوار جین را چطور تا می زنند نیز می توانید نحوه درست بالا زدن پاچه شلوار جین را مطالعه کنید.

سویشرت شما بو گرفته است؟

از آن جایی که سویشرت های پشمی را ممکن است مانند لباس های دیگر زود به زود نشورید امکان اینکه بو بگیرد هست. برای اینکه از شر بوی سویشرت و کاپشنتان خلاص شوید بهتر است آن را با دو لایه روکش خشک کن توی ماشین خشک کن بیاندازید. این کار به فِرِش ماندن لباس ها کمک می کند. دقت کنید که درجه حرارت و گرمای خشک کن روی حالت ضعیف باشد. این ترفند را می توانید برای شلوار و تیشرت نیز به کار ببرید تا دیر تر بو بگیرند. آیا می دانید هر چند وقت یکبار باید لباس های داخل کمدتان را بشویید؟ با مطالعه مقالات قبل اطلاعات مفیدی در این مورد به دست خواهید آورد.

حوصله ندارید تا هر روز لباس هایتان را اتو کنید؟

در اینجا یک ترفند دیگر را به شما یاد می دهیم. پیراهن مردانه یا شلوارتان را با یک لیف حمام خیس داخل خشک کن بیاندازید و اجازه دهید تا 10 دقیقه و یا بیشتر کار کند.

بخار خارج شده از لیف خیس به پارچه پیراهن و شلوار نفوذ می کند و باعث باز شدن چروک های آن می شود. وقتی که کار ماشین خشک کن تمام شد خیلی سریع لباس ها را از داخل خشک کن خارج کنید، حالا پیراهن مردانه و یا تیشرت خود را روی صفحه ایی صاف پهن کنید و بعد آن را به چوب رختی آویزان کنید.

با این کار از اتو کشیدن لباس ها راحت می شود. این کار اگر تمام چروک ها را هم از بین نبرد حداقل چروک های عمیق را صاف تر می کند.

دیرتان شده و وقت اتو کشیدن پیراهنتان را ندارید؟

هنگامی که می خواهید کت و شلوار بپوشید و یا یک ژاکت روی پیراهنتان بپوشید لازم نیست تا تمام قسمت های پیراهنتان را اتو بزنید همین که یقه، سر آستین و جلوی پیراهن را اتو کنید کافی است. پشت پیراهن زیر کت شما مخفی می شود. با مطالعه مقالات قبل می توانید با نحوه اتو کردن پیراهن مردانه بیشتر آشنا شوید.

حالا که با این ترفند ها آشنا شدید، از کدام یک بیشتر استفاده می کنید؟ مشتاقیم بدانیم کدام ترفند مورد استفاده شما بوده است، می توانید نظرتان را با یک کامنت در قسمت زیر با ما در میان بگذارید.

 

نظرات بازدیدکنندگان