اصول ست کردن لباس چیست؟

اصول ست کردن لباس چیست؟

وقتی کسی را دوست داشته باشید دلتان می خواهد احساستان را با پوشیدن ست لباس زن و مرد نشان دهید و همچنین استایل خودتان و همسرتان را با پوشیدن لباس های یک شکل و ست جذاب تر کنید. ست لباس زن و مرد وقتی کامل می شود که ست ها و استایل های جذاب را بشناسید و از قواعد آن پیروی کنید. هرجا که بخواهید بروید از عروسی گرفته تا برای خرید و پیاده روی می توانید با پوشیدن ست لباس زوج جذابیتتان را بیشتر کنید. در این مقاله ایده های جالبی برای پوشیدن ست لباس زوج در اختیارتان قرار می دهیم. علاوه بر این که هر خانمی باید بداند چطور لباس هایش را با شوهرش ست کند باید نحوه ست کردن لباس مادر دختری را نیز بلد باشد!

ما اینجاییم تا به شما بگوییم کجا و کِی چی بپوشید. در موقعیت های مختلف می توانید با پوشیدن ست لباس زن و مرد با همسرتان استایل خاص و منحصر به فردی داشته باشد.

  • ست لباس زوج مخصوص افراد میانسال:

خانم می تواند با پوشیدن یک پانچو و بافت به همراه لگ زنانه،  و مرد با پوشیدن یک کت به همراه یک شلوار استایل جذابی داشته باشد. داشتن این استایل زمان زیادی نمی برد و خیلی زود می توانید آماده شوید. همچنین این استایل برای افراد میانسال بسیار مناسب است و در روز های سرد پاییزی آن ها را گرم نگه می دارد.

ست افراد میانسال

  • ست لباس زن و مرد با تیشرت های راه راه:

این زوج چینی استایل جذابی را برای تعطیلات تابستانی خود انتخاب کرده اند. هر دوی آن ها تیشرت راه راه پوشیدند. پوشیدن شلوارک مشکی مرد و دامن مشکی خانم ایده خیلی خوبی برای داشتن یک ست لباس زن و مرد جذاب است. می توانید این مدل ست لباس را برای بیرون رفتن با دوستان و یا رفتن به خرید انتخاب کنید. برای اینکه از این ایده استفاده کنید حتما باید به خاطر داشته باشید که رنگ لباس ها و کفش هایتان باید مانند هم باشد.

ست لباس راه راه

  • استفاده از ساسبندر در ست لباس زن و مرد:

بستن ساسبندر برای خانم ها هم عالی است. اگر شما و شوهرتان عاشق این هستید که لباس هایتان را با هم ست کنید این ایده یکی از ایده های مورد علاقه شما خواهد شد. برای این مدل ست لباس زن و مرد می توانید شلوار های یک رنگ یا حتی با رنگ ها متضاد بپوشید. پیراهن مردانه و پیراهن زنانه باید همرنگ باشند. و برای اینکه استایلتان جذاب تر باشد حتما باید از ساسبندر استفاده کنید. برای اینکه خوش تیپ تر شوید و همه بفهمند که شما باهم زوج هستید می توانید به یک شکل شال گردن ببندید.

لباس ساسبند دار

  • ست لباس زن و مرد پوشیده و شیک:

پیراهن ماکسی و بلند بنفش و صورتی به همراه شال و روسری بنفش می تواند انتخاب خوبی برای خانم و یک دست کت و شلوار آبی برای آقا باشد. در این ست لباس جذاب باید پیراهن خانم حتما باید بنفش و کت و شلوار آقا حتما باید آبی تیره باشد تا رنگ لباس ها به هم بیاید و ست لباس زن و مرد را تکمیل کند.

لباس ست پوشیده

  • ست لباس قرمز و مشکی سِلنا و جاستین:

ست لباس زن و مرد سلبریتی ها و افراد معروف هم به این شکل است. آن ها به جای اینکه لباس های یک شکل بپوشند رنگ قسمت هایی از لباسشان را با هم ست می کنند.

ست لباس جاستین و سلنا

  • ست لباس زن و مرد با پلیور های یک شکل:

این مدل ست لباس بسیار شیک و جذاب است و با پوشیدن پلیور های ست زن و مرد به همراه شلوارک و لگ همرنگ و خاکی استایلتان را خیره کننده کنید.

ست لباس زن و شوهر

نظرات بازدیدکنندگان