راهنمای انتخاب کیف و کفش با رنگ مرجانی

راهنمای انتخاب کیف و کفش با رنگ مرجانی

رنگ سال 2019 رنگ مرجانی اعلام شده است. این رنگ از ترکیب رنگ های صورتی، نارنجی و هلویی درست شده است. با مطالعه مطالب قبل می توانید اطلاعات جالبی در مورد رنگ سال 2019 و همچنین جذاب ترین استایل ها با رنگ مرجانی آشنا کردیم. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نحوه ست کردن رنگ مرجانی با کیف و کفش آشنا کنیم تا بتوانید با استفاده از این رنگ استایلی جذاب و فریبنده داشته باشید.

کیف هایی که با رنگ مرجانی ست می شوند

نوع کیف دستی بستگی به سایر اکسسوری هایی دارد که با پیراهن مرجانی انتخاب کرده اید. اگر از اکسسوری های طلایی و یا نقره ایی استفاده کرده اید بهتر است تا یک کیف دستی با همین رنگ ها را در استایلتان به کار ببرید. یکی دیگر از کیف های بسیار شیک و جذابی که می توانید با پیراهن مرجانی خود ست کنید کیف های سبدی و یا حصیری هستند. مخصوصا در تابستان این کیف ها بسیار جذاب اند و استایل شما را منحصر به فرد خواهد کرد.

کفش هایی که با رنگ مرجانی ست می شوند.

هنگامی که می خواهید کفشی را با پیراهن مرجانی رنگ خود ست کنید باید خیلی دقت داشته باشید. انتخاب رنگ های خنثی، طلایی و یا مشکی برای کفش ممکن است ریسک دار باشد. سبز آبی یکی از بهترین رنگ ها است.

باقی اکسسوری هایی که انتخاب می کنید بستگی به استایل و مدل پانچو و بافت یا پیراهن شما دارد. فراموش نکنید که در انتخاب کفش باید به جایی که می روید و موقعیت مورد نظر دقت داشته باشید. همچنین اندازه کوتاهی یا بلندی پاشنه کفش به نوع استایل شما بستگی دارد. برای اطلاع بیشتر می توانید راهنمای انتخاب کفش را مطالعه کنید.

نظرات بازدیدکنندگان