جذاب ترین استایل ها با رنگ مرجانی

جذاب ترین استایل ها با رنگ مرجانی

همانطور که می دانید رنگ 2019 رنگ مرجانی اعلام شده و مد امسال مرجانی است. با مطالعه مطالب قبل می توانید اطلاعات جالبی در مورد ست کردن رنگ مرجانی به دست آورید. در اینجا می خواهیم شما را با استایل های مرجانی و نحوه ست کردن کت و همچنین کیف دستی و کفش و اکسسوری های دیگر آشنا کنیم.

با پیراهن مرجانی چه کتی باید بپوشیم؟

برای ست کردن پیراهن مرجانی با کت یا اکسسوری ها بهترین رنگ، خود رنگ مرجانی است. ویا اگر از رنگ مرجانی استفاده نکردید بهتر است تا آرایشتان و حداقل رنگ رژ لبتان مرجانی باشد.

همچنین انتخاب یک کت و یا سویشرت راه راه سفید مشکی و یا یک ژاکت طرح دار با پیراهن مرجانی ترکیب بسیار زیبایی خواهد شد. اگر هم این استایل را نمی پسندید بهتر است تا ژاکت و یا کتی با تناژ قهوه ایی یا بژ را انتخاب کنید رنگ بژ یک رنگ بی اثر است پس توجه افراد را از پیراهن مرجانی جذاب شما دور نمی کند. اگر می خواهید با پیراهن مرجانی استایلتان کژوال تر باشد می توانید آن را با یک کت جین بپوشید. کت جین شما را جذاب تر خواهد کرد.

چه زیورآلاتی با پیراهن مرجانی بیاندازیم؟

یکی دیگر از رنگ هایی که با مرجانی ست می شود سبز آبی، فیروزه ایی، صورتی پاستلی و بنفش است. این رنگ ها بسیار شیک و خاص هستند و ترکیب این ها با هم استایل شما را واقعا جذاب خواهند کرد. اگر پیراهن مرجانی رنگ شما ساده است بهتر است با یک گردنبند سبز آبی بزرگ استایل خود را زیبا تر کنید. همچنین می توانید از زیورآلات طلایی رنگ نیز برای جذابیت هر چه بیشتر استفاده کنید. رنگ های پایه مانند سفید و مشکی نیز برای ست کردن با مرجانی فوق العاده اند و با استفاده از این رنگ ها اطمینان پیدا می کنید که از ترکیب رنگ بسیار خوبی استفاده کرده اید.

نظرات بازدیدکنندگان