چطور کیف متناسب با فرم بدن انتخاب کنیم؟

چطور کیف متناسب با فرم بدن انتخاب کنیم؟

 وقتی می خواهید کیف بخرید باید به فرم بدنتان هم دقت داشته باشید. هرکیفی برای بدن هر خانمی مناسب نیست. برای پیدا کردن کیف متناسب با فرم بدنتان بهتر است تا با نکات زیر آشنا شوید. برای اینکه بدانید با چه مدل کیفی استایل جذاب تری خواهید داشت می توانید مقالات قبل را نیز مطالعه کنید و از راهنمای ست کردن کیف با لباس اطلاع پیدا کنید.

در انتخاب کیف دستی بهتر است تا شکل کیفی را انتخاب کنید تا شبیه به فرم بدنتان نباشد. وقتی که می خواهید یک کیف بخرید بهتر است تا کیف را به داخل اتاق پرو ببرید و همه جوره در جلوی آینه آن را برانداز کنید.

  • اندام های باریک و بلند

افراد بلند قد و لاغر  باید کیف هایی با بند های کوتاه و کیفی که بزرگ باشد را بیاندازند. مانند کیف های هوبو. کیف هایی دستی که دارای بند های باریک و بلند دارند را انتخاب نکنید و به جای آن کیف هایی را انتخاب کنید که دارای دسته های کوتاه تر و پهن تر باشند. بهترین انتخاب کیف های دستی بدون بند هستند.

  • اندام های ریز نقش

بر خلاف آنچه در هالیوود می بینید کیف های اوورسایز مناسب افراد ریز نقش و قد کوتاه نیستند. کیف های بزرگ اندام شما را بیشتر کوچک نشان می دهد. از انداختن کیف های دستی که بند ها و دسته های بلندی دارند خود داری کنید چرا که این کیف ها شما را کوتاه تر نشان می دهند.

  • اندام های پلاس سایز

بهتر است افراد پلاس سایز یک کیف چهارگوش و بزرگ انتخاب کنند تا بین فرم اندام و استایلی که دارند تعادل بر قرار شود. کیف های خیلی کوچک را انتخاب نکنید چرا که اندام شما را درشت تر نشان می دهند. اگر عاشق چاپ و طرح هستید کیف هایی انتخاب کنید که دارای طرح های ظریفی باشد.

  • تمام افراد

اگر به دنبال کیف های گران قیمت هستید، کیفی را بخرید که بیشتر اوقات بتوانید از آن استفاده کنید. نیازی نیست بایت کیفی 500 دلار بدهید که خیلی کم آن را از داخل کمدتان بیرون می آورید. اگر بیشتر کیف های ارزان می خرید بهتر است تا یک کیف کلاسیک مشکی یا قهوه ایی را انتخاب کنید. بعد کیف های اسپرت و مدل های دیگر را بخرید. اگر فرق بین کیف هایی مختلف را با هم نمی دانید در ادامه با ما همراه باشید. همینطور می توانید با مطالعه مقالات قبل با 4 نکته در مورد انتخاب کیف زنانه آشنا شوید.

 

  • انواع کیف دستی

کیف های دستی انواع مختلفی دارند همچنین از لحاظ شکل، استایل و رنگ و طرح و همچنین جنس بسیار باهم متفاوت اند. یک کیف شیک و جذاب برای این طراحی نشده تا وسایل شما را نگه دارد بلکه به خاطر اینکه شما را خوش استایل تر نشان دهد طراحی شده است. هنگامی که کیف دستی را دسته بندی می کنید باید به دو روش این کار را انجام دهید. یکی شکل کیف و دیگری روشی که شما کیف را دست می گیرید. حالا می خواهیم طبقه بندی کیف ها را با روش های استفاده از آن مورد بررسی قرار دهیم.

  •  کیف رو دوشی

کیف های دوشی در انواع متنوع و اندازه های مختلفی تولید می شوند. برخی از این کیف ها خیلی بزرگ اند و شما می توانید کیف پول، موبایل، کلید، کتاب، دفترچه و کیف لوازم آرایش و حتی بسیاری از چیز های دیگر را داخل کیفتان جای دهید. داخل یا بیرون بعضی از این کیف ها دارای جیب است. این مدل کیف ها جوری طراحی شده اند تا آن ها را روی شانه هایتان بیاندازید. این مدل کیف ها معمول ترین و رایج ترین مدل های کیف دستی هستند و بیشتر خانم ها از این مدل کیف ها استفاده می کنند.

  • کیف دستی کوچک یا کلاچ

این مدل کیف ها دسته ندارند. این کیف ها را باید در دستتان یا زیر بقل بگیرید. این مدل کیف ها معمولا کوچک هستند و استفاده از آن ها برای مراسم رسمی رایج تر است. این مدل کیف ها تنها می توانند سوییچ ماشین، رژ لب و کارت ماشین شما را در خود جای دهند. البته در سال های اخیر این مدل کیف ها را در سایز های بزرگ تر نیز تولید می کنند.

  • کیف دستی

واضح است که این مدل کیف ها طوری طراحی شده اند تا با دست گرفته شوند. معمولا آن ها دسته های خیلی کوچکی دارند و نمی توانید آن ها را روی شانه هایتان بیاندازید. این مدل کیف ها از کیف رو دوشی کوچکتر و از کلاچ ها بزرگ تر اند.

  • ساک خرید

این مدل کیف ها معمولا پارچه ایی یا حصیری هستند. این مدل کیف ها معمولا دارای یک جا هستند و از بالا باز می شوند. ساک های خرید معمولا خیلی بزرگ هستند و هنگامی که آن ها را روی شانه هایتان بیاندازید معمولا انتهای آن تا آرنجتان می آید. این مدل کیف ها معمولا برای خرید یا لب ساحل مناسب اند.

  • کیف پستچی

به این مدل کیف ها به خاطر مدل انداختنشان کراس بادی نیز می گویند. این کیف ها فوق العاده اند چرا که هیچ گاه گم نمی شوند. این مدل کیف ها نیز در رنگ ها و اندازه های متنوعی تولید می شوند. معمولا این مدل کیف ها را دانشجویان یا مسافران استفاده می کنند.

  • کوله پشتی

یکی دیگر از کیف های مورد علاقه دانشجویان یا دانش آموزان کوله پشتی است. این کیف ها دو بند دارند تا کیف را به پشت بیاندازید. این مدل کیف ها برای مسافرت، کوه نوردی و کمپ کردن نیز بسیار مناسب اند.

استایل و مدل کیف به چیزی که می خواهید حمل کنید، جایی که می خواهید بروید و همچنین استایل شخصی شما بستگی دارد.

نظرات بازدیدکنندگان