نحوه ست کردن اکسسوری با لباس

نحوه ست کردن اکسسوری با لباس

اکسسوری ها هم می توانند استایل شما را جذاب تر کنند و هم می توانند باعث بد تیپ شدن شما شوند. هنگامی که می خواهید از اکسسوری ها استفاده کنید تا استایل خیره کننده تری داشته باشید به رنگ، اندازه و استایل و مدل اکسسوری بیشتر دقت کنید. و فراموش نکنید که این استایل را برای چه مکان و چه موقعیتی انتخاب می کنید. با مطالعه مقاله قبل می توانید با قوانین استفاده از اکسسوری بیشتر آشنا شوید.

اکسسوری آبی

  • رنگ:

هر زمان که مشکی، سفید و رنگ های خنثی بپوشید استفاده از اکسسوری باعث جذابیت استایل شما خواهد شد. اگر بلوز و شومیز شما رنگی است سعی کنید از اکسسوری هایی که خیلی جلب توجه می کنند استفاده نکنید. تمام این ها به آشنایی با چرخه رنگ ها بر می گردد، رنگ های پایه قرمز، آبی و زرد هستند، رنگ های ثانویه آن هایی هستند که از ترکیب رنگ های پایه به دست می آیند مانند ترکیب قرمز و زرد که نارنجی می شود. برای شناخت و آشنایی بیشتر با چرخه رنگ ها می توانید انتخاب رنگ های لباس در تابستان را مطالعه کنید.

رنگ های پایه و رنگ های ثانویه در چرخه رنگ در کنار یکدیگر قرار دارند و مانند هم اند. اگر این رنگ ها با هم ست شوند استایلی فوق العاده زیبا را برای شما به ارمغان می آورند تنها باید به درجه روشنی و تیرگی هنگام ست کردن توجه داشته باشید. و رنگ ها با هم در یک تناژ قرار بگیرند.

اکسسوری زرد

اگر می خواهید استایلی خاص و منحصر به فرد داشته باشید اکسسوری و لباس هایتان را از لحاظ رنگ جوری باهم ست کنید که رنگ های پایه با رنگ های ثانویه در چرخه رنگ مخالف یکدیگر قرار بگیرند. ست کردن برخی از این رنگ ها با هم بسیار جذاب و خیره کننده اند. لباس های طرح دار قرمز را با اکسسوری های سبز ست نکنید. مگر اینکه در تعطیلات باشید. شما باید طبق تجربه بفهمید که چه رنگی بیشتر به شما می آید. اما به طور کلی سعی کنید بیش از سه رنگ را در استایلتان به کار نبرید.

  • اندازه:

توجه به اندازه اکسسوری هم نکته بسیار مهمی است. وقتی لباس های طرح دار می پوشید بهتر است از اکسسوری های ساده استفاده کنید.

یکی از اکسسوری هایی که باید به آن توجه کنید کیف زنانه است، اندازه و شکل کیف خیلی مهم است هنگامی که می خواهید کیف بخرید باید به فرم بدنتان و لباسی که پوشیدید توجه کنید. خانم های باریک اندام و بلند قد با کیف های کوچک و ظریف مانند کیف های یک طرفه و یا کیف های دستی کوچک جذاب می شوند. خانم های ریز نقش نباید کیف های اُورسایز و خیلی بزرگ دست بگیرند،  این کیف ها اندام آن ها را کوچک تر نشان می دهد. خانم هایی که قد کوتاه دارند بهتر است کیف هایی که بند بلند دارند را استفاده کنند. از طرفی خانم هایی که درشت تر هستند و اندامی ساعت شنی دارند با کیف هایی که اندازه متوسط داشته باشد که حالت رسمی و چهارگوش داشته باشد جذاب تر می شوند. برای آشنایی بیشتر می توانید راهنمای ست کردن کیف با لباس را مطالعه کنید.

اکسسوری مختلف در فروشگاه

  • استایل:

اکسسوری می تواند استایل شما را توصیف کند. یک تیشرت سفید، شلوار جین یا یک پیراهن مجلسی ساده می تواند با اکسسوری هایی که انتخاب می کنید( کیف، کفش، جواهرات و بدلیجات و ...) ظاهری کاملا متفاوت را برای شما درست کند. در این قسمت می خواهیم برخی از اکسسوری ها را طبق استایل شما طبقه بندی کنیم:

اکسسوری مشکی

اکسسوری های استایل کلاسیک: گوشواره های مرواریدی یا نگین دار، شال و روسری یا دستمال گردن ابریشمی، کیف دستی چرمی

اکسسوری های چشمگیر: گوشواره های آویز دار، سینه ریز، انگشتر های بزرگ، کفش های پاشنه بلند و عینک آفتابی های بزرگ

اکسسوری های استایل محل کار: گردنبند ظریف، ساعت کلاسیک، یک کیف رو دوشی و یک جفت کفش با پاشنه کوتاه

نظرات بازدیدکنندگان